چه افرادی نیاز به احیا مو و کراتین مو دارند

چه افرادی نیاز به احیا مو و کراتین مو دارند
  • 1400/12/26

چه افرادی نیاز به احیا مو و کراتین مو دارند

برخی از افراد این تصور را دارند که کراتین فقط به معنی صاف کردن مو است! احیا مو و کراتین مو یعنی بگذاریم موهایمان نفس بکشد، بدرخشد و حال خوبی داشته باشد. درست مثل غذای خوب خوردن، ورزش کردن و به استخر رفتن! اینکه به موهای خود اهمیت دهیم فقط برای زیبایی نیست. ما برای خود ارزش قائل می شویم و موهای ما از ما انتظار دارد!



چرا مو نیاز به احیا دارد

به جرات می توان گفت که موهای همه افراد در دوره های زمانی مختلف نیاز به احیا دارد! شاید بپرسید چرا؟ برخی از افراد تصور می کنند احیا فقط برای موهای دکلره شده است. اینطور نیست اگر شما از دسته افرادی هستید که زیاد به حمام می روید. با موهای خیس می خوابید. مدام از سشوار استفاده کنید. موهای خود را با کش سفت می بندید، و هزاران دلیل معمولی دیگر، یعنی موهای شما از حالت اولیه و زیبای خود خارج شده است. مو جنس اصلی خود را از دست داده است. نیاز به نفس کشیدن دارد. موها برای احیا ویتامینه می شوند. کسانی که در مصرف مواد غذایی خود دقت نمی کنند، با کمبود پروتئین در مو روبرو هستند. در این راستا تکنیک های مختلفی جهت احیا مو و کراتین مو وجود دارد. تکنیک هایی که توسط تیم های حرفه ای انتخاب می شود. تکنیک هایی مانند ویتامینه کردن، پروتئینه کردن مو و یا بوتاکس و تراپیهای مختلف!



با موهای خود درست رفتار کنید!

صورت زیبا بدون داشتن موهای سالم لطف کمی دارد. حالا که روش های عالی برای سلامت مو وجود دارد با موهای خود درست رفتار کنید. یکی از روش های سلامت مو، ویتامینه کردن آن است. کسانی که به واسطه استفاده بیش از حد از سشوار و اتو موهای خود را سوزانده اند. کسانی که به واسطه دکلره های فراوان دچار خشکی و زبری مو هستند. افرادی که به دلیل عدم استفاده از غذاهای سالم و میوه، موهای نازک دارند و حتی کسانی که به واسطه استرس زیاد موهایشان زیبایی قبل را ندارد می توانند از خدمات احیا مو و کراتین مو در شیراز استفاده کنند. شما پیش از رنگ و لایت مو می بایست به فکر سلامت مو باشید.
احیا مو و کراتین مو روش های مختلفی دارد. مثلاً پروتئینه کردن مو یکی از روش هایی است که کمک می کند بافت و جنس موهای شما لطیف و دوست داشتنی به نظر برسد. ویتامینه و پروتئینه کردن مو به نوبه خود شرایط خاصی دارد. دقت داشته باشید که هرچه بیشتر ویتامینه و پروتئینه کردن مو را تکرار کنید نتیجه بهتری می گیرید.کراتین یک نوع پروتئین حیاتی در بافت مو محسوب می شود. موها کراتین خود را از دست داده اند و مانند قبل شفاف نیستند. کراتین کردن مو سبب درخشندگی بیشتر مو شده و همینطور به صاف شدن آن کمک زیادی می کند. کسانی که موهای فر دارند یعنی کراتین موجود در موهایشان کم است به این ترتیب با تزریق پروتئین به ساختار عمقی مو می توانند صاحب موهای صاف شوند. صافی مو و تزریق کراتین ارتباط مستقیمی با هم دارند.
بسته به نوع موهای شما خدمات احیا مو و کراتین مو متفاوت است. گاه شخص نیاز به 50 درصد صافی و 50 درصد احیا دارد. بسیاری از افراد موهای صافی دارند بنابراین احیا برای این دسته افراد کفایت می کند.



احیا مو و کراتین مو راهی برای صافی همیشگی

اگر از سشوار کشیدن همیشگی موی خود خسته شده اید و یا فکر می کنید داشتن موهای صاف نعمت بزرگی است، می توانید به سراغ خدمات احیا مو و کراتین مو بروید. همانطور که می دانید رنگ و لایت مو می بایست پس از سالم سازی مو صورت بگیرد. بنابراین در ابتدا موهای خود را یکدست و زیبا کنید و سلامت و درخشندگی را به موهای خود برگردانید و سپس به سراغ خدمات احیا و کراتین بروید. به موهای خود زیبایی ببخشید و اعتماد به نفس خود را بیشتر کنید.
برای احیا مو و کراتین مو نیاز است از بهترین مواد استفاده شود. موادی که در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرد قطعاً می تواند عملکرد بی نظیری داشته باشد. مواد مورد نیاز برای احیا مو و کراتین مو معمولاً بر اساس کیفیت مو انتخاب می شوند. موهای صاف و شلاقی و سالم قطعاً بخشی از آرزوی بانوان سرزمینمان محسوب می شود.


  • اشتراک گذاری:

نظرات ( 0 )

درج نظر