نکات مهم برای رنگ و لایت مو

نکات مهم برای رنگ و لایت مو
  • 1400/12/22

نکات مهم برای رنگ و لایت مو

موهای شما بخش مهمی از زیبایی شما محسوب می شود! خدمات رنگ و لایت مو در صورتی امتیاز کامل را کسب می کند که موهای شما را سالم نگه دارد. سلامت مو در وهله اول اهمیت دارد. اجرای رنگ و لایت مو با جدیدترین تکنیک های روز دنیا سبب می شود تا موهای شما مانند دوران خوب نوجوانی زیبا و ابریشمی به نظر برسد.


نکات مهم رنگ و لایت مو

تکنیک های ویژه رنگ و لایت مو

رنگ و لایت مو از خدمات کاملاً تخصصی محسوب می شود. در نگاه اول رنگ کردن مو یک کار ساده است اما وقتی به عمق آن دقت کنیم متوجه می شویم که این کار نیاز به دقت و تبحر بالایی دارد. خدمات رنگ و لایت مو باید بر اساس تکنیک های استاندارد و تست شده جهانی صورت بگیرد. روش های قدیمی و منسوخ شده باید کنار گذاشته شود. یکی از مهمترین مواردی که در اجرای رنگ و لایت مو باید بررسی شود، تست اولیه از مو است. جنس موهای بانوان متفاوت است. برخی از موها تارهای نازکی دارند. برخی از نظر جنس لطیف بوده و برخی زبر هستند. بنابراین تست اولیه پیش از انجام رنگ و لایت مو کمک می کند تا میزان رضایت در نتیجه مشخص شود.
اگر از دسته کسانی هستید که در گذشته موهای خود را به واسطه تکنیک های بی رحمانه دکلره سوزانده اید، اصلاً نگران نباشید. شما می توانید از خدمات رنگ و لایت مو کمک بگیرید. دقت کنید که این خدمات به شما کمک می کند تا بتوانید در ابتدا موهای خود را سالم کنید و سپس به سراغ رنگ مورد علاقه خود بروید. سلامت مو مهمترین اصل محسوب می شود. زیباترین رنگ ها روی موی ناسالم و سوخته، هرگز امتیازی دریافت نمی کنند. بنابراین ما در ابتدا سلامت موهای شما را می سنجیم و سپس تصمیم میگیریم که چه رویکردی را انتخاب کنیم.



مواد مصرفی رنگ و لایت مو

مواد مصرفی در رنگ و لایت مو

نکته مهم دیگر جهت انجام رنگ و لایت مو، مربوط به مواد مصرفی است. برای خدمات رنگ و لایت به دلیل تخصصی بودن کار، قطعاً نیاز به بهترین مواد خواهد بود. موادی که استفاده می شود باید مرغوب باشد. در این راستا مواد مورد استفاده اغلب وارداتی بوده و تست سلامت را طی کرده است. استفاده از مواد غیر اصل و فیک در سالن ما به هیچ عنوان دیده نمی شود. این موضوع در راستای احیا مو و کراتین مو نیز صدق می کند. در واقع اگر نیاز به احیا مو و کراتین در شیراز با بهترین مواد و تضمین کامل دارید می توانید تیم تخصصی ما را انتخاب کنید. این روزها موادی که جهت رنگ و لایت مو استفاده می شوند معمولاً بسیار متنوع هستند. مشتری اطلاع دقیقی از کیفیت مواد ندارد به این ترتیب در نهایت دچار مشکل می شود. تمامی مواد مورد استفاده در ابتدا تست می شود. تست کیفیت سبب می شود تا بتوانید از کیفیت کار رضایت داشته باشید.


رنگ و لایت مو در شیراز صد در صد تضمینی

کافیست عکسی که دوست دارید را به تیم تخصصی رنگ و لایت مو ما نشان دهید. در ابتدا موهای شما از نظر سلامت سنجیده می شود. حجم مو و میزان مواد مورد نیاز برای آن ارزیابی می شود. سپس مشاوره های زیبایی شناسی در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید بهترین رنگ را انتخاب کنید. در نهایت با رضایت شما مواد خریداری شده و تست اولیه صورت می گیرد. میزان پاسخ دهی موهای شما روی تست اولیه نشانگر ادامه مسیر است. سعی کرده ایم از موادهای مختلف با ترکیبات متفاوت استفاده کنیم تا هر نوع مو با هر جنسی پوشش داده شود. شما می توانید عید امسال را زیبا تر از همیشه بدرخشید. داشتن موهای سالم و خوش رنگ نیمی از زیبایی شما را تضمین می کند. بنابراین هرگز از اهمیت موها غافل نشوید.


بگذارید موهایتان نفس بکشند!

موها نیاز به نفس کشیدن دارند. خدمات احیا مو و کراتین مو کمک می کند تا پیش از رنگ کردن، موهای آسیب دیده نفسی تازه کنند و احیا شوند. این خدمات توسط مجهزترین دستگاه ها صورت می گیرد. از تکنیک های بی نظیر احیا برای از بین بردن زبری موها استفاده می کند. خوشبختانه تیم هایی که در لاین احیا و کراتین و رنگ و لایت مو فعالیت می کنند دوره دیده هستند و بهترین مشاور برای بانوان خوش سلیقه ایرانی خواهند بود.

  • اشتراک گذاری:

نظرات ( 0 )

درج نظر